HOW NICE ?

jag vet att bilderna är över redigerade , men jag kände för att vara lite smått busig


denna köpte jag när jag var i göteborg på monki ,


denna fina jeans kjol köpte jag också på monki , ( dock lite suddig bild ) men tips på vad jag skulle kunna använda den med för andra plagg!


en till ring , som jag köpte i skövde på glitter för endast 49 kr


& min älskade stickade tröja , dock ser man inte detaljerna på .

vad
Postat av: wilma

SNYGGT JULIA! :D Kjolen var riktigt nice;) hhaha:p Jag tycker du ska matcha den med nåt mönstrat + strumpbyxor, du kan äben ha den till tishan du köpte :D

2010-09-26 @ 20:04:26
URL: http://wilmandersson.blogg.se/
Postat av: nina

vilka fina kläder:D(L) den ringen var också fin(L)

<3

2010-09-28 @ 15:33:31

KOMMENTERA MITT INLÄGG HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU EN EGEN BLOGG?:

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?:

Trackback
RSS 2.0